loading...
androidha

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی موتور سواری Trial Xtreme v1.5

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بازی بسیار جذاب با گرافیک خیره کننده اش  شما را به یک مسابقه ی موتورسواری اعجاب انگیز دعوت می کند. با لمس صفحه و استفاده از ستاب سنج گوشی ، این موتور را برانید و از موانع موجود بگذرید.با بیش از ۳۰ مرحله ی نفس گیر و امکانات فوق العاده و فیزیک پویایش ساعات زیادی شما را مشغول خود خواهد کرد. همچنین می توانید مهارت های موتورسواری ، پرش و پیچیدن را در طول بازی افزایش دهید. گیم پلی معتاد کننده ی این بازی پیزیست که تمامی افرادی که آن را امتحان کرده اند به آن اذعان دارند.

 

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Real-Racing-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مشکل هنگام اجرا برطرف شد – لطفا توضیحات را مطالعه کنید .

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید !
در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .

طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .

برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند .

انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Slingshot-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slingshot Racing بازی بسیار زیبایی است که در سبک ریسینگ اما با محیطی متفاوت ارایه شده است . در این بازی جذاب می بایست کنترل خودروی خود را با در حالی به دست بگیرید که زاویه نمایش مسیر از سمت بالا می باشد . افزون بر این مسیری که در آن خواهید راند پوشانیده شده از یخ بوده و این خود نیازمند داشتن مهارتی خاص برای کنترل دقیق می باشد .
حالت Career mode دارای ۸۰ مسابقه مختلف می باشد که برای رفتن به هر یک از آنها می بایست مرحله پیشین را با موفقیت به پایان رسانیده باشید .

ویژگی ها :
- گیم پلی اعتیاد آور
- کنترلر بسیار ساده
- گرافیک بسیار جذاب سه بعدی
- امکان به اشتراک گذاری امتیازها در فیس بوک
- و …

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Extreme-Road-Trip

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازهم پدال گاز شما گیر کرده است ! با بهره گیری از نیروی نیتروژن به سرعت دیوانه وار دست پیدا کنید ! تمامی سکه ها را جمع آوری کرده تا بتوانید تا هر آنقدر که بازی می کنید ، خودرو های جدید را آنلاک کنید ! با انجام ماموریت ها خواهید توانست به پاداش های از پیش تعیین شده دست پیدا کنید .
اگر عاشق ماشین سواری و البته سرعت هستید ، حتما بازی Extreme Road Trip را دانلود کنید .

ویژگی ها :
- گیم پلی سریع و البته اعتیاد آور
- ۲۴ خوروی مختلف
- ماموریت ها را به درستی انجام دهید تا صاحب هر خودرویی که می خواهید بشوید .
- رانندگی در ۷ مکان مختلف
- قابلیت رقابت با دوستان
- و …

sina بازدید : 5 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Death-Racing-2--Desert

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Death Racing 2 بازی ماشین سواری جذابی است که پس از موفقیت در نسخه ی پیشین خود اکنون تحت ویرایش Desert آمده است تا باری دیگر دل علاقه مندان به این ژانر را برباید .
در این بازی هیجان انگیز می توانید با دوستان فیس بوکی خود به رقابت پرداخته و مسابقات و ماموریت های پیش رویتان را برای دستیابی به خودرو های پیشرفته که سرعت های بالا را برایتان به ارمغان می آورد بگشایید . کنترلر بازی بسیار ساده می باشد . برای چپ و راست کردن خودرو می بایست از شتاب سنج گوشی بهره جسته و آنها را چپ و راست کنید . به منظور استفاده از شتابدهنده نیز کافیست انگشت خود را بر روی صفحه قرار دهید .

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Ice-Road-Truckers

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

به هیو ، لیزا و الکس ، کامیون داران قدری که جاده ها را به  زیر پای خود کشیده اند پیوسته و مسابقات در جاده های برفی را تجربه کنید !Ice Road Truckers یک بازی جذاب رانندگی است که در آن نه با خودروهای سواری و یا حتی وانت که با راندن کامیون به رقابت با حریفان خود بپردازید .
حواستان باشد که این یک مسابقه عادی نیست و می بایست برای پیروزی بر لغزندگی زمین غلبه کنید .

sina بازدید : 3 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Cars-And-Guns-3D

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به رانندگی عشق می ورزید و البته از جمله هواداران بازی های اکشن هستید ، Cars And Guns 3D را از دست ندهید . در این بازی با۲۵ خودروی مختلف که البته قابلیت آپگرید را نیز داراهستند می بایست به ۲۰ ماموریت رفته و تمامی دشمنان خود را نابود سازید . استفاده از گیم پلی منحصر به فرد ، گرافیک بسیار زیبا و البته موزیک ها و افکت های صوتی شگف انگیز ، از جمله ویژگی های این بازی می باشند .

sina بازدید : 10 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Hot-Speed

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به انجام مسابقات ماشینی ، در اندروید و آن هم با سرعت بسیار بالا علاقه مندید شما را به بازی Hot Speed دعوت می کنیم . در این بازی هیجان انگیز می بایست خودرو خود را که از قضا دارای سرعتی بالا نیز می باشد  در طول مسیر پر ترافیکی که از آن گذر می کند با ایمنی رد کرده و به مقصد برسانید . برای کنترل اتومبیل تان می بایست گوشی یا تبلت خود را به چپ و راست بگردانید و همچنین برای استفاده از شتابدهنده نیز انگشت خود را بر روی صفحه قرار دهید .
توجه داشته باشید که هیچ گاه در دنیای واقعی با چنین سرعتی نرانید !

 

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر در ردیف ماشین باز ها قرار دارید حتما با نام نامی Need for Speed آن هم از نوع Most Wanted آشنا خواهید بود !
تحت تعقیب نام پرطرفدار ترین نسخه از سری بازی های نیاز برای سرعت می باشد که پس از کسب موفقیت های فراوان در دنیای پی سی و کنسول های مخلتف ، اکنون پای خود را بر اندروید گذاشته است . در این بازی می بایست از دست پلیس هایی که مدام قصد دستگیر کردن شما را دارند گریخته و تمامی مسابقات پیش رویتان را با موفقیت پشت سر بگذارید .

sina بازدید : 10 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Tom's-4x4

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید مهارت رانندگی تا در جاده ها را بهبود ببخشید ؟
اگر چنین است پس هم اکنون بازی Tom’s 4×4 را دانلود کرده و مراحل مختلف آن را که هر یک نیازمند یک استراتژی خاص می باشد با موفقیت به پایان برسانید .

ویژگی ها :
- ۲۰ مرحله چالشی مختلف
- ۷ اتومبیل مختلف- ۹ آپگرید مختلف برای هر خودرو
- فیزیک واقع گرایانه بسیار جذاب

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 592