loading...
androidha

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در بازی استراتژیک European War شما می توانید با توجه به سربازانتان سرزمین های موجود در خشکی ها و اقیانوس ها را برای استفاده از منابع به منظور ساخت ارتش و بهبود اوضاع اقتصادی انتخاب کنید ، به پایتخت دشمن حمله برده و آنها را نابود سازید . ۲۸ کشور اروپایی در این بازی وجود دارند که شامل بیشتر از ۲۰۰ سرزمین و منطقه دریایی می شوند و شما قادر خواهید بود از بین ۱۲ کشور یکی را برای فرمانروایی خود انتخاب نمایید .

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Tower Raiders 2 یک بازی استراتژیکی بسیار زیبای تحت اندروید می باشد با داشتن ۲۴ مرحله مختلف و البته جذاب می تواند بساط سرگرمی شما را فراهم آورد . در این بازی استراتژیک می بایست از قلعه ای که توسط مهاجمین محاصره شده است دفاع کرده و آنها را شکست دهید . برای پیروزی در هر مرحله می بایست ابتکار عمل به خرج دهید تا توان پیروزی بر دشمنان خود داشته باشید . سلاح ها قابلیت بهبودی دارند و شما می توانید با افزایش مهارت خود از سلاح های کارآمد تری بهره مند شوید .

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

طراحان بازی Defense zone پس از مشاهده خیل عظیم کاربرانی که با اشتیاق نسخه شماره یک را دانلود می کردند تصمیم به ساخت ویرایش شماره ۲ گرفتند . مراحل سرگرم کننده ای که شما را در خود غرق می کنند و سلاح های جدید و دشمنانی که به حال آنان را ندیده اید ، همگی از جمله ویژگی های نسخه جدید منطقه دفاع می باشد . تنظیمات بازی به صورت پیش فرض خالی قرار داده شده است تا بازیکن بتواند آنگونه که می خواهد محیطش را بچیند .

اگر برای دفاع از قلمرو خود آماده اید به میدان نبرد پای بگذارید .

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در آینده ای نه چندان دور ، تاریکی از فضا خواهد آمد . ارواح گذشته گان در سکوتی وحشت آور ، نام شما را نجوا می کنند . شما فرمانده قهرمانی هستید که قرار است ملت های مختلف دنیا را برای رسیدن به زندگی برتر رهبری نموده و از شر نیروهای تاریکی رهایی بخشد .
Genesis بازی آنلاین بسیار زیبایی است که توانسته است خود را به یکی از برترین بازی های اندروید در آسیا تبدیل نماید . در کنار حالت داستانی بازی می توانید با استفاده از آپشن های مولتی پلیر و تک نفره خود را برای روزهای زیادی سرگرم سازید .

sina بازدید : 9 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آخرین جنگ ، جنگ جهانی دوم !
آیا آماده ای تا خاطرات آخرین جنگ جهانی را زنده کنید ؟ از تمامی نیروهای خود برای نابودکردن دشمن استفاده کنید . LAST WAR یک بازی آندرویدی بسیار زیباست که در آن می بایست یک شبکه دفاعی استراتژیک را سازماندهی کنید . شما می توانید با پیروزی این خاطره را دوباره تکرار کنید و یا حتی آن را تغییر دهید .

sina بازدید : 11 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی فانتزی مدافعین برج کاری از سازندگان بازی پرطرفدار Toy Soldiers and Baldur’s Gate: Dark Alliance برای اندروید !
از قلمرو خود در مقابل بیگانگان محافظت کنید ، یک بازی اعتیاد آور با یادگیری آسان اما سخت در رسیدن به بهترین جایگاه .

Towers N’ Trolls  نام این بازی اکشن و استراتژیک نیازمند فکر سریع است که در ۸ جهان و  ۴۰ نقشه منحصر به فرد روی می دهد که در شرایط مختلف آماده است شما را به یک بازی چالشی سراسر هیجان ببرد .

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Tower Command HD

پیش نیاز:اندروید ۳٫۰ و بالاتر

در جنگ ها مهم ترین نیروی که پیروزی در نبرد ها را تظمین می کند  فرماندهی است در بازی Tower Command HD شما باید با استفاده از یک فرماندهی دقیق و حساب شده از ورود دشمن به خاک جلوگیری کنید و آنها را از خاک خود دور کنید و آنان را متوجه سازید که سرزمین تان با وجود افرادی چون شما هیچگاه زیر چکمه های دشمن لگد کوب نمی شود. افزون بر این بازی فوق با کیفیت بالا در تلفن های همراه و رایانه های لوحی دارای سیستم عامل اندروید قابل اجرا می باشد.

sina بازدید : 10 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

- آیا دنبال یک بازی با گرافیک بی بدیل هستید؟

بازی World at Arms با استفاده از انیمیشن های جالب و طراحی متفاوت یکی مجبوب ترین بازی های استراتژیک است که کاربر را در فضای یک جنگ تمام عیار قرار داده و برای حل بحران ها از او یاری می طلبد.

sina بازدید : 5 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Laser Wars Pro یک بازی خارق العاده جنگی است که کاربر را به نابودی دشمنان با استفاده از سلاح های ویژه و جدید دعوت می کنند .

ویژگی ها

- سلاح های جدید از قبیل تفنگ اشعه ای،پلاسما howitzers ، توپ های صوتی و …
- گرافیکی سه بعدی
- قابلیت انهدام تانک ها
- امکان ذخیره سازی مرحله بازی

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲ و بالاتر

YourCity نام بازی زیبایی است که می تواند یک شهر مجازی بسیار زیبا را به تلفن همراه شما بیاورد  . بخش های مختلف شهر پیکسل به پیکسل و گوشه به گوشه ساخته شده است . تور هوایی و پرواز در شهر زیبایتان را خودتان با این بازی تجربه کنید .
وظیفه شما در این بازی کسب درآمد و هزینه کردن آن برای دریافت امکانات جدید می باشد .

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Destroyers-vs.-Wolfpack

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به همراه نیروهای خود ، به نبردهای دریایی اقیانوس اطلس بازگردید !
نبرد آتلانتیک طولانی ترین نبرد در جنگ جهانی دوم و البته بزرگترین نبرد از بعد استفاده تجهیزات در طول جنگ های دریایی تاریخ بود که اکنون بازی Destroyers vs. Wolfpack  شما را به آن دوران برده و تاریخ را دوباره رقم می زند .

ویژگی ها :
- امکان استفاده از نیروهای مختلف
- قابلیت انجام مولتی پلیر
- امکان ارتباط صوتی لحظه ای
- آمیزه ای از بازی های تاکتیکی و استراتژیکی
- و …

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

World-Conqueror

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی World Conqueror 2 شما نقش یکی از مهم ترین ژنرال های دوران جنگ جهانی دوم و نیز جنگ سرد را ایفا خواهید کرد . می بایست با بهره گیری از نیروهای خود و البته هوش نظامی تان ، به مقابله با سایر ژنرال هایی که در سوی دیگر میدان جنگ قرار دارند شتافته و تمامی آنها را ، تک به تک نابود سازید .
قطعا دیدن تاکتیک های منحصر به فردی که رقیبانتان از خود به نمایش می گذارند برایتان نفس گیر خواهد بود . بنابراین باید حواستان خوب جمع اطراف و حرکات دشمنان بوده تا بهرتی عکس العمل را از خود نشان دهید .سلاح هایی که در اختیارتان قرار خواهند گرفت دامنه وسیعی دارند ؛ از رادارها و تانک های مختلف گرفته تا اسلحه های ضد هوایی .
اگر خود را آماده نبرد می بینید ، هم اکنون این بازی را دانلود نمایید .

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Kampf um Terra

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Kampf um Terra در مورد کشتی فضایی است که در یکی از سیاره های منظومه شمسی آسیب دیده است و هیچ وسیله اطلاع رسانی برای مکاتبه با زمین ندارد در ادامه این ناوبر فضایی با کمک دانشمندی بنام کریس می تواند تا حد زیادی آسیب ها را جربان نماید اما این پایان ماجرا نیست در این مدت اعضای کشتی متوجه می شوند که بیگانگان می خواهند زمین را نابود کنند از این رو به مبارزه با آنها می پردازند و شما باید به آنها برای نابودی بیگانگان یاری نمایید.

sina بازدید : 5 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Plague-Inc

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Plague Inc. بازی جذابی است که از آمیختن سبک های استراتژیک و وحشتناک ساخته شده است .  آیا فکر می کنید بتوانید جهان را نابود کنید ؟
بیماری صفر به تازگی منتشر شده است و وظیفه شما در این بازی نه نجات بشریت که تلاش برای نابود کردن آن با انتشار هر چه بیشتر این بیماری می باشد . گیم پلی بسیار جذابی که این بازی برای شما به ارمغان می آورد قطعا تا کنون در هیچ نمونه ی دیگری مشاهده نکرده اید و تجربه ای جدید برایتان خواهد بود .

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Hunters

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر
بازی  Hunters: Episode One  یک گیم استراتزی اندروید است که به شما یاری می رساند  قدرت فرماندهی خود را افزایش داده در بحران های پیش رو همواره پیروز باشید.ویژگی های از قبیل استفاده از سلاح های گوناگون و همچنین امکان سفارشی سازی اعضای گروهی که فرماندهی آن را بعهده دارید به ساده سازی بازی را برای شما آسان تر ساخته است .افزون براین طراحی ماموریت ها به صورت ۲۴ ساعته ای گیم را به یکی از محبوب ترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Anomaly Korea

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲  و بالاتر

از ابتدای آفرینش تا کنون همیشه نبرد بین اهیرمن و پاک سرشتی وجود داشته و اکنون که میلیون ها سال از عمر زمین می گذرد دوبازه بدی بشر را به مبارزه می طلبد و شما باید به عنوان رهبر و فرماند یک سپاه عظیم در کشور کره   به نبرد با این دیو سرشتان آهنین پیکر بپردازید. بازی Anomaly Korea که دارای گیم پلی استراتژیک است قدرت و مهارت شما در مدیریت یک جنگ تمام عیار می آزماید.افزون بر این کیفیت بالا تصاویر این بازی را به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.

sina بازدید : 9 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Strategy & Tactics

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

جنگ جهانی دوم یکی از شاهکار های استراتژیک انسانهاست جنگی که با فرماندهی نوابغ جنگ های کلاسیک رهبری می شد. اکنون شما در قالب یکی از این فرماندهان باید با مبارزه های کلاسیک در میدان های نبرد دشمنان خود را که از تاکتیک های پیشرفتنه AL استفاده می کنند نابود سازید.
افزون براین گیم Strategy & Tactics: WW II روایت متفاوت را از این جنگ را به شما نمایش می دهد و همچنین در قالب شخصیت های کاریزماتیک  که در بازی وجود دارد در تلاش است محیطی واقعی را برای شما به وجود آورد.

ویژگی ها
- ۱۸ ماموریت دشوار و چالش برانگیز
- امکان انجام بازی به صورت چند نفره
- استفاده از نقشه های دقیق از مناطق مختلف جهان

 

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Oil-Rush--3D-naval-strategy

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Oil Rush: 3D naval strategy یک بازی استراتژیکی سه بعدی دریایی است و در جایی اتفاق می افتد که در آن جنگ های هسته یخ ها را ذوب نموده و چهره ی این سیاره را برای همیشه تغییر داده است .
برای فرماندهی کردن یک ارتش بزرگ و البته خشمگین دریایی که می خواهند از آخرین منابع باقی مانده نفت دفاع کنند آماده شوید . موج بزرگی از دشمنان که به سوی شما روانه شده است تنها با داشتن تدبیر و گرفتن تصمیم های سریع و البته درست نابود خواهند شد پس بر روی تمامی حرکاتی که انجام می دهید دقت داشته باشید . از جمله ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی منحصر به فرد و البته استفاده از گرافیک سه بعدی زیبایی که تا کنون بر روی دستگاه های موبایل دیده نشده است اشاره نمود .

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Tank-Defense-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Tank Defense HD یک بازی متفاوت در سبک برج دفاعی می باشد که با بهره گیری از گرافیک اچ دی خود می تواند تجربه ای استراتژیک را برایتان به ارمغان آورد .
رهبری چندین برج مختلف را بر عهده گرفته و با گونه های مختلف دشمنانی که به سمت تان می آیند به نبرد برخیزید .

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Epic TD 2

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اکنون که سال هاست که از آخرین نبرد بین انسان ها و اورگ ها می گذرد دوباره اورگ ها این  موجودات عجیب که بایک دیگر متحد شدند و امپراتوری خود را به فرماندهی لرد آتش بوجود آوردند. و اینک این پادشاه قدرت مند برای بدست آورد سرزمین انسان ها از اهریمن یاری طلبیده و نبردی عظیم را با انسان ها شروع کرده است و شما به عنوان ساکنان زمین باید با لرد آتش مبارزه کرده، وی و نیرو های اهریمنی اش را نابود سازید.
بازی جذاب Epic TD 2 – Wind Spells Deluxe به دو زبان انگلیسی و چینی قابل اجرا می باشد.

ویژگی ها
- بهره گیری از طراحی فانتزی
- بهره گیری از تصاویر با کیفیت HD
- 21 مرحله با چالش های فراوان
- امکان مدیریت نبرد ها و طراحی نقشه جنگ توسط کاربر

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Modern-Conflict

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Modern Conflict 2 با نبردهای جدید ، گیم پلی بیشتر ، حالت مولتی پلیر و البته ویژگی هایی هیجان انگیز آماده شده است !
قدرت های جهانی در برابر یکدیگر قرار گرفته و اکنون آینده ای پر از جنگ ، پیش بینی افراد مختلف است . در این بازی جذاب می بایست می بایست نیروهای زمینی خود را برای ساخت ارتشی قدرتمند گرد هم آورده و با هدایت کردن استراتژیک آنها به سوی دشمنان ، تمامی آنها را نابود سازید .

ویژگی های کلیدی :
- امکان انجام بازی با دوستان به صورت آنلاین
- ایجاد ارتش اختصاصی با واحد های مختلف و البته تاکتیک های خاص
- بیش از ۱۰۰ نقشه مختلف برای نبرد
- و …

sina بازدید : 10 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی مسابقات اتومبیل رانی ۳ بعدی  Racer 3D v1.0.1

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۳

یک بازی زیبا از شبیه سازی مسابقات اتومبیل رانی را مشاهده می کنید.سرعت بسیار زیاد ، جلوه های تصویری منحصر به فرد ، ماشین ها، پوسته ها و تجهیزات موجود برای خرید این بازی را در سبک خود از بهترین ها قرار می دهد.می توانید در این بازی به رقیبان خود حمله کنید و امتیاز کسب کرده و مسابقه را ببرید یا اینکه خود را از دیگر مسابقه دهنده ها حفظ کنید و به بازی ادامه دهید. این بازی مدرن با گرافیک و کنترل داینامیک خود تجربه ی بازی های اتوبیل رانی در گوشی های اندروید را برای شما تغییر خواهد داد.

 

sina بازدید : 10 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی موتور تخریب گر   Moto X Mayhem v1.72

Moto X Mayhem v1.72 بعد از ایجاد طوفانی در بازی های آیفون هم اکنون برای سیستم عامل اندروید آماده شده است ! سرعت ، پرش و خراب کردن هر چه در مسیر شما قرار میگیرد این بازی را جزو بهترین بازی های هیجان انگیز اندروید قرار می دهد.

امکانات :

- ۴ جزیره مختلف

- بدون نیاز به دانلود

- پشتیبانی از کارت SD

- کنترل کاملا لمسی

- گیم پلی معتاد کننده با گرافیک مجلل

- تابلوی امتیازات آنلاین و …

sina بازدید : 10 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی موتور تخریب گر   Moto X Mayhem v1.72

Moto X Mayhem v1.72 بعد از ایجاد طوفانی در بازی های آیفون هم اکنون برای سیستم عامل اندروید آماده شده است ! سرعت ، پرش و خراب کردن هر چه در مسیر شما قرار میگیرد این بازی را جزو بهترین بازی های هیجان انگیز اندروید قرار می دهد.

امکانات :

- ۴ جزیره مختلف

- بدون نیاز به دانلود

- پشتیبانی از کارت SD

- کنترل کاملا لمسی

- گیم پلی معتاد کننده با گرافیک مجلل

- تابلوی امتیازات آنلاین و …

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

ورژن لازم : آندروید ۲٫۲

خود را برای یک مسابقه هیجان انگیز آماده کنید . تصاویر سه بعدی از محیط بازی شما را جذب خود خواهد کرد . همچنین میتوانید

برا سبقت گرفتن از رقیبان از موشک و مین ها استفاده کنید.

ویژگی ها :

- تصاویر خیره کننده و زیبا

- سرعت GamePlay عالی

- استفاده از موشک و یا مین برای منحرف کردن حریفان

 

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی مسابقات اتومبیل رانی GT Racing HD Motor Academy

اگر به دنبال یک بازی اتومبیل رانی با کیفیت HD ، گیم پلی ای منحصر به فرد ، افکت های صوتی بی نطیر ، گرافیک ۳ بعدی و مراحل متعدد می باشید حتما این بازی را از دست نخواهید داد. این بازی ارای مراحل زیادی بوده و در هر مرحله شما به سلاح های بیشتری دسترسی خواهید داشت. گرافیک این بازی خیره کننده است و ازین نظر یک بازی منحصر به فرد در سبک اتومبیل رانی در بین بازی های اندروید می باشد.

 

sina بازدید : 11 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

SpeedCarII دومین ویرایش از بازی معروف SpeedCar ( با بیش از ۲۰۰۰۰۰۰۰ میلیون بار دانلود در سرتاسر جهان ) میب باشد که اکنون با یک محیط سه بعدی واقع گرایانه تر و جاده هایی بس زیبا تر منتشر گردیده است . در این بازی که افکت های فیزیکی بسیار جذابی را نیز به نمایش در خواهد آورد می بایستژ اتومبیل خود را با چپ و راست کردن گوشی تان در مسیر قرار داده و به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنید . برای استفاده از نیتروژن و افزایش سرعت خودرو تان نیز کافیست انگشت تان را بر روی صفحه نمایش بگذارید تا شاهد سرعتی استثنایی باشید .

sina بازدید : 13 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Need For Speed Hot Pursuit یکی از محبوب ترین نسخه های نیاز برای سرعت است که توانسته تا حدودی زخم هایی را که ویرایش های بعد از Most Wanted بر پیکره این سری از بازی ها ایجاد کرده بود بهبودی بخشد .
در این سری شما هم نقش پلیس را ایفا خواهید کرد و هم مسابقه دهنده . یک پارادوکس زیبا طعم هیجانات نقش های مختلف را بر زبان تان خواهد نشاند . از جمله ویژگی های این مسابقات و تعقیب ها که در جاده هایی به نظر بی انتها رخ می دهد گذر زمان و برگذاری آنها در ساعات مختلف شبانه روز می باشد . اگر نسخه کامپیوتری یا کنسول ها را تجربه کرده اید ، نسخه اندروید این بازی زیبا را نیز از دست ندهید .

توجه داشته باشید این ورژن تنها بر روی گوشی های دارای پردازنده ARMv6 و رزولوشن hgva قابل نصب و اجرا خواهد بود .

sina بازدید : 10 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Stunt Car Challenge یک بازی ماشین سواری دیوانه وار می باشد که شما را به رانندگی در شرایطی نه چندان عادی دعوت می کند . اگر برای مسابقاتی چالشی که نیاز به پرش های خطرناک و انجام برخی شیرین کاری هابرای گرفتن هر سه ستاره هر مرحله آمادگی دارید ، هم اکنون این بازی را دانلود نمایید .

sina بازدید : 4 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

gtracing

بازی اتومبیل رانی  GT Racing Motor Academy HD v3.1.1

بازی فوق العاده GT Racing Motor Academy برای سیستم عامل اندروید را می توانید هم اکنون از اندرویده دانلود کنید. این بازی بسیار شبیه به بازی Gran Turismo برای کنسول PSP می باشد و گرافیک آن نیز HD می باشد. دارای ۳۵ جاده می باشد و ۱۰۰ ماشین را می توانید با گذراندن مراحل آن آزاد کنید. روش های مختلف مسابقه هیجان آن را بیشتر کرده و با تنوع فراوان خود باعث خستگی نخواهد شد. یک بازی بسیار منحصر به فرد که نمونه آن را به ندرت خواهید یافت.

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی موتور سواری Trial Xtreme v1.5

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بازی بسیار جذاب با گرافیک خیره کننده اش  شما را به یک مسابقه ی موتورسواری اعجاب انگیز دعوت می کند. با لمس صفحه و استفاده از ستاب سنج گوشی ، این موتور را برانید و از موانع موجود بگذرید.با بیش از ۳۰ مرحله ی نفس گیر و امکانات فوق العاده و فیزیک پویایش ساعات زیادی شما را مشغول خود خواهد کرد. همچنین می توانید مهارت های موتورسواری ، پرش و پیچیدن را در طول بازی افزایش دهید. گیم پلی معتاد کننده ی این بازی پیزیست که تمامی افرادی که آن را امتحان کرده اند به آن اذعان دارند.

 

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Real-Racing-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مشکل هنگام اجرا برطرف شد – لطفا توضیحات را مطالعه کنید .

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید !
در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .

طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .

برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند .

انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Slingshot-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slingshot Racing بازی بسیار زیبایی است که در سبک ریسینگ اما با محیطی متفاوت ارایه شده است . در این بازی جذاب می بایست کنترل خودروی خود را با در حالی به دست بگیرید که زاویه نمایش مسیر از سمت بالا می باشد . افزون بر این مسیری که در آن خواهید راند پوشانیده شده از یخ بوده و این خود نیازمند داشتن مهارتی خاص برای کنترل دقیق می باشد .
حالت Career mode دارای ۸۰ مسابقه مختلف می باشد که برای رفتن به هر یک از آنها می بایست مرحله پیشین را با موفقیت به پایان رسانیده باشید .

ویژگی ها :
- گیم پلی اعتیاد آور
- کنترلر بسیار ساده
- گرافیک بسیار جذاب سه بعدی
- امکان به اشتراک گذاری امتیازها در فیس بوک
- و …

sina بازدید : 8 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Extreme-Road-Trip

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازهم پدال گاز شما گیر کرده است ! با بهره گیری از نیروی نیتروژن به سرعت دیوانه وار دست پیدا کنید ! تمامی سکه ها را جمع آوری کرده تا بتوانید تا هر آنقدر که بازی می کنید ، خودرو های جدید را آنلاک کنید ! با انجام ماموریت ها خواهید توانست به پاداش های از پیش تعیین شده دست پیدا کنید .
اگر عاشق ماشین سواری و البته سرعت هستید ، حتما بازی Extreme Road Trip را دانلود کنید .

ویژگی ها :
- گیم پلی سریع و البته اعتیاد آور
- ۲۴ خوروی مختلف
- ماموریت ها را به درستی انجام دهید تا صاحب هر خودرویی که می خواهید بشوید .
- رانندگی در ۷ مکان مختلف
- قابلیت رقابت با دوستان
- و …

sina بازدید : 5 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Death-Racing-2--Desert

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Death Racing 2 بازی ماشین سواری جذابی است که پس از موفقیت در نسخه ی پیشین خود اکنون تحت ویرایش Desert آمده است تا باری دیگر دل علاقه مندان به این ژانر را برباید .
در این بازی هیجان انگیز می توانید با دوستان فیس بوکی خود به رقابت پرداخته و مسابقات و ماموریت های پیش رویتان را برای دستیابی به خودرو های پیشرفته که سرعت های بالا را برایتان به ارمغان می آورد بگشایید . کنترلر بازی بسیار ساده می باشد . برای چپ و راست کردن خودرو می بایست از شتاب سنج گوشی بهره جسته و آنها را چپ و راست کنید . به منظور استفاده از شتابدهنده نیز کافیست انگشت خود را بر روی صفحه قرار دهید .

sina بازدید : 6 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Ice-Road-Truckers

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

به هیو ، لیزا و الکس ، کامیون داران قدری که جاده ها را به  زیر پای خود کشیده اند پیوسته و مسابقات در جاده های برفی را تجربه کنید !Ice Road Truckers یک بازی جذاب رانندگی است که در آن نه با خودروهای سواری و یا حتی وانت که با راندن کامیون به رقابت با حریفان خود بپردازید .
حواستان باشد که این یک مسابقه عادی نیست و می بایست برای پیروزی بر لغزندگی زمین غلبه کنید .

sina بازدید : 3 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Cars-And-Guns-3D

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به رانندگی عشق می ورزید و البته از جمله هواداران بازی های اکشن هستید ، Cars And Guns 3D را از دست ندهید . در این بازی با۲۵ خودروی مختلف که البته قابلیت آپگرید را نیز داراهستند می بایست به ۲۰ ماموریت رفته و تمامی دشمنان خود را نابود سازید . استفاده از گیم پلی منحصر به فرد ، گرافیک بسیار زیبا و البته موزیک ها و افکت های صوتی شگف انگیز ، از جمله ویژگی های این بازی می باشند .

sina بازدید : 10 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Hot-Speed

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به انجام مسابقات ماشینی ، در اندروید و آن هم با سرعت بسیار بالا علاقه مندید شما را به بازی Hot Speed دعوت می کنیم . در این بازی هیجان انگیز می بایست خودرو خود را که از قضا دارای سرعتی بالا نیز می باشد  در طول مسیر پر ترافیکی که از آن گذر می کند با ایمنی رد کرده و به مقصد برسانید . برای کنترل اتومبیل تان می بایست گوشی یا تبلت خود را به چپ و راست بگردانید و همچنین برای استفاده از شتابدهنده نیز انگشت خود را بر روی صفحه قرار دهید .
توجه داشته باشید که هیچ گاه در دنیای واقعی با چنین سرعتی نرانید !

 

sina بازدید : 7 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر در ردیف ماشین باز ها قرار دارید حتما با نام نامی Need for Speed آن هم از نوع Most Wanted آشنا خواهید بود !
تحت تعقیب نام پرطرفدار ترین نسخه از سری بازی های نیاز برای سرعت می باشد که پس از کسب موفقیت های فراوان در دنیای پی سی و کنسول های مخلتف ، اکنون پای خود را بر اندروید گذاشته است . در این بازی می بایست از دست پلیس هایی که مدام قصد دستگیر کردن شما را دارند گریخته و تمامی مسابقات پیش رویتان را با موفقیت پشت سر بگذارید .

sina بازدید : 10 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Tom's-4x4

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید مهارت رانندگی تا در جاده ها را بهبود ببخشید ؟
اگر چنین است پس هم اکنون بازی Tom’s 4×4 را دانلود کرده و مراحل مختلف آن را که هر یک نیازمند یک استراتژی خاص می باشد با موفقیت به پایان برسانید .

ویژگی ها :
- ۲۰ مرحله چالشی مختلف
- ۷ اتومبیل مختلف- ۹ آپگرید مختلف برای هر خودرو
- فیزیک واقع گرایانه بسیار جذاب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 596